söndag 26 juni 2011

Här var det lockar!



Här har vi bloggen om Zaffie, en fyraårig Cornish rex hona som bott hos mig sen Oktober 2010. Man skulle kunna säga att hon bott in sig riktigt ordentligt och tar för sig.....ibland mer än vad man trott
Historian kring hur Zaffie flytta in till oss finns Här!
Den berättar om hur vi fann henne och hur jag lyckades övertala min sambo att skaffa en Cornish rex. Samt en hel del bilder!
I sommar är det även tänkt att Zaffie ska få en liten kompis men mer om det senare! Här kommer Zaffie!





Zaffie ute och testar sin nya sele


Fem fakta om Zaffie
Namn: S*Vågadelockars Bianca, Zaffie
Ålder: 4år (född 3 april -07)
Intressen: Jaga den grå tygråttan med lång rosa svans, sätta sig i centrum, exempelvis i mina skolböcker så jag inte ser något. Titta ut genom fönstret och prata med fåglarna.
Mysplats: Zaffie är en riktigt myskatt, älskar att mysa på förstärkaren, elementsängen, eller på den som ligger i soffan med hennes (förr var det min) filt.
Favoritmat: Blötfoder eller rå kyckling filé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar