fredag 20 januari 2012

Frånvaro

Jag har inte glömt bort eller lagt ner bloggen, kommer lägga upp en del inlägg efter hand, så håll ut!
Anledningen till att jag inte varit aktiv med bloggen är att jag har inte som andra varit lediga kring jul, nyår och andra lediga dagar då jag pluggar på distans. Jag tog lediga dagar jag inte hade råd med för att sedan plugga huvudet av mig och på det har jag nu även en heltids praktik som jag även har en heltids kurs på sidan om. Jag har en hel del för mig på dagarna och de dagar jag hittar lediga stunder spenderar jag dom gärna med nära och kära och inte framför dum burken! Om jag hitta en bra lösning på hur jag kan blogga från min telefon skulle det vara väldigt användbart och lösa problematiken med att min sladd jag behöver för att föra över roliga bilder finns i min sambos bil typ jämt. Att blogga går ju men jag vill ju gärna berika mina inlägg med roliga bilder!

Dobby hälsar att han ännu bor kvar och har skött sig utmärkt
Zaffie hälsar att hon nu mera upptäckt den nya hobbyn äta och sno mat, här om dagen åt hon pytt i panna med ägg....hm..
Sookie hälsar att hon är otroligt upprörd över den stängda sovrums dörren som betyder mindre mysstunder med människorna. Med det sagt går ingen människa eller varelse säker som rör sig bland soffor, sängar, kuddar och filtar. Även börjat klättra på människo-rygg en sport bara hon själv uppskattar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar