lördag 19 november 2011

Instagram bomb

Måste väll säga att jag blivit något beroende av min telefon. Finns en app till iPhone som heter Instagram. Man kan ta bilder och lägga på filer och gör dom lite annorlunda. Något jag smått är besatt av senaste tiden. Bilderna blir inte alltid i bästa kvalitet, vilket delvis är charmen med vissa filter. Har lagt upp en del instagram bilder tidigare i bloggen men eftersom jag varit lite seg med uppdateringar så bjuder jag på ett gäng bilder från senaste dagarna!
Det här är min första egna katt, Petite.
Hon bor i Västerås med mina föräldrar tillsammans med sin dotter Isola.

Här har vi en dam som vill vara med på allt. Till och  med när
jag sitter på toa.


Zaffie myser med den nya mysfilten som inga katter
skulle få använda eftersom de tog min andra filt...

Zaffie tycker det är dags för mig att gå upp.
Vanligtvis så är sovrummet dock kattfritt.

Sookie visar att båda filtarna tillhör henne...
vet inte vad jag tycker om det

Mys hög, vanlig syn i vårt hem...
självklart i nya mysfilten

En kattkringla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar