onsdag 21 december 2011

Dobby på semester och en ängslig Sookie

Igår åkte Dobby iväg på sin semester. Jag hoppas och tror att han har det bra. Fick veta att han hade en fint hjärta. Så det känns ju bra iaf! Den som saknar Dobby mest, vilket vi misstänkte är ju Sookie. Hon är inte riktigt nöjd med något, är världens terrorist och myspropp samtidigt. Större delen av Sookies energi gick ju åt till att leka med Dobby och hitta på bus. Så nu håller vi alla tummarna för att Dobby kommer hem som en harmonisk kastrat! Skulle vara otroligt jobbigt att inte kunna ha honom kvar. Ser knappt det som ett möjligt scenario att leva utan honom. Skulle även känns fel att skaffa en ny lekkamrat till Sookie som kan hålla hennes tempo med vetskapen att man "gett upp" Dobby. Så nu vill jag att alla som läser ska hålla tummarna för Dobby.


2 kommentarer:

  1. God Jul-fortsättning alla katter! Jag tänkte hinna tassa in hos alla bloggvänner igår kväll efter vår julklappsutdelning och jama God Jul, men det tog längre tid än jag trodde - plötsligt var klockan efter ett på natten och jag fick order av matte att gå och sova... Så julhälsningen kommer idag istället! Hoppas ni (och även Dobby på distans) får en fortsatt underbar jul och nyår! NosPuss Wikki

    SvaraRadera
  2. Åh tack! God jul och fortsättning själv! Katterna hälsar och jag tror Dobby har det toppen med sin dejt! ;)

    SvaraRadera