tisdag 27 september 2011

Kattfylld hängpung




Både igår och idag har katterna verkligen börjat sova ihop i katträdets hängpung. Man ser hur den börjar böjas lite lätt och jag är redan på jakt efter en ersättare. Jag inser att tre katter var av två som inte växt klart inte kan sova för alltid ihop där i. Det kommer ju inte hålla! Tipsa mig gärna. Djurmaxi hade men i fel färg. Om jag förstod rätt så skulle en grå eventuellt komma in om ett par veckor.
När dom inte sover så retar dom givetvis gallfeber på mig genom att starta krig om vem som ska använda pennan, suddet eller kika i skolböckerna när jag pluggar. Men det är vardag för oss och inget jag skulle göra och vem behöver inte ett litet avbrott då och då? Det löser dom alla lätt genom att sno min penna och springa iväg.

Det är ljuvligt med lite Cornish action i vardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar