måndag 22 augusti 2011

Dag full av regn och pluggande

Idag är det måndag igen, en måndag som börjar med regn som slår som spön i backen! Varken jag eller katterna ville gå upp tidigt så vi drog oss till strax innan nio. Måndag menas även att det är en dag full av pluggande för mig och givetvis ska katterna hjälpa till på sitt egna vis.... Dom har hittills turas om med att "hjälp" mig att plugga genom att sätta sig i böckerna, tugga på pennan, tugga på böckerna, leka bort suddet, skrika mig i nyllet och klättra på mig. När jag väl lägger ifrån mig alla böcker för att umgås och mysa så lägger dom sig i katträdet.... jag tar det som en payback.


Hallå hallå! vad gör du?


hm... undrar om man kan äta den här....

suck... hur idiotiskt är det inte att vända papper och kluddra när man kan mysa?

SLUTA PLUGGA NU!! KOM OCH MYS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar