tisdag 23 augusti 2011

Hundvakt

Idag har jag varit hundvakt åt min sambos syster. Det är en blandrasbuse som kommer väldigt bra överens med katterna. Visserligen har den träffat katter sen hon var liten. När vi var på semester i en vecka så bodde min svägerska här med hunden så Zaffie har inga problem alls med att hon kommer förbi. Sookie har nog aldrig sätt hundar innan hon kom till oss hon är lite mera avvaktande och kan fräsa men hon är extremt nyfiken och dansar runt hunden med kutadrygg och tjocksvans.


2 kommentarer:

  1. Min älskling! :) hon älskar att vara hos er :)

    SvaraRadera
  2. Awww vi gillar att ha henne här! :)
    Du anar inte hur glad jag är att jag får någon som drar ut mig. Så behöver du hundvakt så finns jag alltid (så vida jag inte är i v-ås på skolan)

    SvaraRadera