lördag 20 augusti 2011

Slappardag!

Jag och sambon var på middag hos godavänner och kom hem rätt sent. Det första man ser när man kommer hem är att Sookie har haft det kul i sovrummet med att klättra runt i gardinerna, haft ner en blomkruka så krukan gick sönder, släpat ut mina skor och lekt med dom. Hon har det vill säga också haft en helkväll. När vi ska sova har vi 2 pigga katter som kör race och med jämna mellanrum kollar till så vi inte har somnat än och så kör dom på. Jag tror jag somna närmare 4 på morgonkanten. Antar att vi får skylla oss själva, men idag tar vi alla det bara lugnt sambon tog sovmorgon och katterna myser i hängpungen och jag små pysslar och myser i soffan med en kopp te och mysfilt.









2 kommentarer:

  1. Det går ingen nöd på Sookie i alla fall, det är ett som är säkert! :)

    SvaraRadera
  2. Haha nej hon har det jätte bra och katterna trivs så bra ihop. Så roligt (och givetvis krävande)men en liten kisse i hemmet, händer något nytt varje dag, både på gott och ont! ;)

    SvaraRadera